A Asociación

Aquí nace unha nova iniciativa para achegar a todos información de interese cultural, histórico e xeral, xa sexan os socios, veciños de Vilarmaior, residan aquí ou a vida os levase a establecerse lonxe da sua terra, asi como a calquer persoa que teña interese en coñecernos e seguirnos.

O que nos move

A Xunta Directiva da Asociación, traballa arreo organizando a maioría das actividades que se desenvolven na nosa vila, e dando solucións a todas as necesidades dos nosos asociados e veciñas.

Sobre nós

A Xunta Directiva está formada por un grupo de persoas, cuxo fin común non é outro que mellorar os servizos e melloras, para o goce de todos os veciños.

Por suposto, con carácter voluntario e sen ánimo de lucro.

Que facemos

Coidamos da igrexa

Coidamos da súa limpeza, mantemento, facilitando o acceso, e do entorno circundante.

Coidamos do mantemento do cemiterio

Celebramos días especiais con todos os veciños, como La Fiesta de Árbol

Realizamos cursos de interese no rural

Propoñemos os temas tratando de dar resposta ás necesidades que estamos detectando.

Atender calquera incidencia

que se produza na nosa zona de influencia.